Sina-Mechanic

بزرگترین مرجع مقالات و اخبار روز مکانیک خودرو

Sina-Mechanic

بزرگترین مرجع مقالات و اخبار روز مکانیک خودرو

مشخصات سواری سوزوکی ایران خودرو با نام کیزاشی+عکس

مشخصات سواری سوزوکی ایران خودرو با نام کیزاشی+عکس






دادنا: جدید ترین محصول سواری شرکت سوزوکی به نام کیزاشی که دارنده بالاترین رتبه ایمنی پنج ستاره از سازمان ملی ایمنی ترافیک امریکاست، توسط گروه صنعتی ایران خودرو درنمایشگاه خودروی شیراز معرفی و به بازار عرضه خواهد شد .





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از ایکو پرس، مهندس جواد نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: خودروی کیزاشی توسط موسسه بین المللی کانسیومرز دایجست از نظر فرمان پذیری بهترین سدان خانوادگی، شناخته شده است.

وی افزود: این خودروی سواری در دو مدل دولوکس و سوپر دولوکس مطابق استانداردهای 2014 اروپا تولید می شود و مصرف سوخت خودروی کیزاشی به طور میانگین با موتور 2400 سی سی 9 . 7لیتر در هر 100کیلومتر است.

مهندس نجم الدین تصریح کرد : خودروی کیزاشی ، مجهز به مدرن ترین تکنولوژی انتقال نیروی تمام اتوماتیک از نوع متغیر پیوسته CVT است.

وی دیگر خصوصیات خودروی کیزاشی را سیستم استارت دکمه ای، صندلی برقی راننده ، کیسه هوا راننده و سرنشین، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پره ای و کیسه هوای زانو ، سیستم ESP ) کنترل الکترونیکی پایدار ) برای محافظت از سرنشین ها در هنگام تصادف عنوان کرد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: این خودرو از نظر راحتی، ارگونومی، طراحی، امکانات و تجهیزات، رتبه ایمنی، گارانتی و هزینه های نگه‌داری در میان رقبای بین الملی بهترین گزینه برای خرید است.

وی خاطر نشان ساخت: براساس توافقات صورت گرفته قرار است خودروی کیزاشی در مدل دولوکس و سوپر دولوکس با دنده اتوماتیک و دستی عرضه خواهد شد .

مهندس نجم الدین مهم‌ترین تجهیزات رفاهی کیزاشی مدل سوپر دولوکس را سقف شیشه ای، صندلی برقی برای راننده و سر نشین، گرم‌کن صندلی جلو، سنسور باران و کروزکنترل عنوان کرد

عکس داخل سوزوکی کیزاشی




عکس جلو داشبورد سوزوکی کیزاشی











سوزوکی کیزاشی در بازارهای جهانی باقیمت پایه 18999 دلار عرضه می شود. این قیمت شامل تجهیزات پایه نظیر گیربکس شش دنده دستی، هشت عدد کیسه هوا، سیستم تهویه دوگانه برای سرنشینان جلو و عقب، 9 عدد اسپیکر، سیستم کنترل پایداری خودرو (ESP)، ترمز ABS ، پروژکتور، پاور ویندوز و نورپردازی زیر خودرو می باشد.
در صورت انتخاب گیربکس CVT قیمت به 20500 دلار خواهد رسید. بالاترین مدل نیز با 24399 دلار شامل صندلیهای چرمی و رینگها و تایرهای اسپرت و دوربین دید عقب و بازکننده در گاراژ و سنسور اتوماتیک باران و غیره می باشد.


مدل انتخابی ایران خودرو دارای موتور 2.4 لیتری و چهارسیلندر است که 185 اسب بخار قدرت را در 6500 دور در دقیقه و 170 پوند فوت را در 4000 دور در دقیقه تولید می کند.



با اینکه قیمت این خودرو در بازارهای جهانی مشابه قیمت یک پژو پارس یا سمند دنا در ایران است اما با مونتاژ آن در ایران باید منتظر رویت قیمتی نجومی پشت شیشه آن باشیم.با توجه به قیمت مشابه گراند ویتارا با این خودرو، در بازار ایران نیز قیمت زیر 40 میلیون برای این خودرو متصور نیست.





خصوصیات و آیتم های مهم کیزاشی :


طراحی منحصربه فرد با تلفیقی از خصوصیتهای ظاهری خودروهای اروپایی و ژاپنی


تولید و مونتاژ تنها در ژاپن عرضه در ایران به صورت  CBU


موتور 2400 سی سی 185 اسب با مصرف 7.9 لیتر درصد کیلومتر (سیکل ترکیبی )


قابلیت انتخاب گیربکس شش دنده دستی و یا شش سرعته اتوماتیک CVT (متغیر پیوسته) تغییر دنده نرم و بدون تکان


گارانتی 5 ساله و ارائه خدمات توسط شبکه خدمات پس از فروش شرکت ایران خوردو



مشخصات فنی اصلی :







برخی از تجهیزات مهم ایمنی و رفاهی :






نظرات 2 + ارسال نظر
javat دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

ehtemalan gheymatesh ru 50 be balast dige???!

احمد سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ

این خودرو رو بدید ایران خودرو تا موتور پیکان بار ، گریبکس پراید، دفرانسیل روآ ، لاستیکهای 206 ، اتاق پرشیا و..... را با هم قاطی کنه میبینید که یه ماشین میسازه با سرعت مافوق صوت . تازه قیمتشم اول میگن زیر ده میلیون بعد 17 یا 18 تومان میاد بازار . با کارت طلاهندی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد