Sina-Mechanic

بزرگترین مرجع مقالات و اخبار روز مکانیک خودرو

Sina-Mechanic

بزرگترین مرجع مقالات و اخبار روز مکانیک خودرو

افزایش توانمندی های مک لارن MP4-12C



متخصصین مرکز تیونینگ ویلز اند مور (W&M) با اعتماد به نفس کافی و با تکیه بر دانش و تجربه خود به تقویت عملکرد این اتومبیل پرداخته و خوی وحسی و نا آرام آن را به بهترین شکل ممکن به چالش کشیده اند .




در اولین گام موتور هشت سیلندر V شکل بای توربو و 3/8 لیتری این اتومبیل که در یک همکاری مشترک توسط متخصصین مک لارن و کمپانی پرآوازه ریکاردو طراحی شده مورد بازبینی قرار گرفته و به کمک یک سیستم اگزوز دست ساز سفارشی با سوپاپ های خروجی قابل کنترل از راه دور و برنامه ریزی مجدد سیستم های الکترونیکی قدرت خروجی آن از 600 اسب بخار در حالت استاندارد به رقم قابل توجه 666 اسب بخار افزایش یافت .





همزمان حداکثر افزایش این پیشرانه قدرتمند نیز به 640 نیوتن متر افزایش یافته است .


این در حالی است که متخصصین ویلز اند مور هم اکنون در حال کار بر روی سیستم توربو و خنک کن میانی این موتور هستند تا قدرت آن را به بیش از 800 اسب بخار برسانند .  در مرحله بعد ، ارتفاع سیستم تعلیق بسیار پیشرفته الکتروهیدرو لیکی مک لارن توسط متخصصین ویلز اند مور حدود 25 میلی متر کاهش یافت که با این کار هندلینگ و فرمان پذیری مدل جدید MP4-12C تا حد زیادی بهبود یافته است .





شاید یکی از مهمترین بخش های تیونینگ این ماشین مربوط به توسعه و ساخت رینگهای فورج کاری شده سفارشی برای این سوپر اسپرت انگلیسی باشد . البته به منظور اجتناب از تاثیر منفی کاهش جرم رینگ های فورج کاری شده و فوق سبک 6Sporzاین رینگ های چند تکه به طور اختصاصی در ابعاد 20*9 و 21*12 اینچ ساخته شده اند . مجموعه این رینگ ها به قیمت 3992 یورو به فروش می رسد . لاستیک های قدرتمند اسپرت کانتکت 5P ساخت کانتیننتال نیز در ترکیب با این رینگها بیشترین میزان چسبندگی به سطح مسیر حرکت را برای اتومبیل مک لارن به ارمغان آورده اند . ابعاد این لاستیک ها در محور جلو 245/30/20 و در محور عقب 325/25/21 انتخاب شده است . بخش نهایی نحوه رنگ آمیزی بدنه  و استفاده از یک نوار باریک در امتداد خط طولی اتومبیل همراه با آرم این تیونر آلمانی است که جلوه های خاص به آن بخشیده است .




NISSAN JUKE-R vs. sls vs. gallardo Bicolore vs. 458

کمپانی نیسان با معرفی مدل GTR به بسیاری از سوپراسپرت های بزرگ دنیا اعلان جنگ کرد.این بار نیسان پا را از این ها فراتر گذاشته و با مدل JUKE-R به جنگ با سوپراسپرت های MERCEDES BENZ SLS AMG و LAMBORGHINI GALLARDO Bicolore و FERRARI 458 ITALIA در دبی پرداخته!به نظر شما این نیسان می تواند از پس این سوپراسپرت ها بربیاید؟در ادامه می توانید کلیپ مبارزه ی این نیسان را دریافت کنید.






دانلود با کیفیت 44.3MB_____________________HD





دانلود با کیفیت 13.2MB_____________________360p





password : www.maxspeed.ir



منبع : Max Speed




Download