Sina-Mechanic

بزرگترین مرجع مقالات و اخبار روز مکانیک خودرو

Sina-Mechanic

بزرگترین مرجع مقالات و اخبار روز مکانیک خودرو

مرسدس بنز SLS AMG MKB



کمپانی MKB از تیونینک کارهای بنام آلمان است که سال گذشته با تیونینگ SL 65 AMG تا 1000 اسب بخار معروف شد و اکنون با معرفی پروژه MKB P640 شروع به تیونیگ اولیه مرسدس SLS AMG  کرده است .


این خودرو دارای پرقدرت ترین موتور 8 سیلندر جهان با سیستم مکش طبیعی است که میراث دار واقعی اتومبیل های مسابقه ای GT امروزی است .


متخصصین MKB قدرت موتور گالوینگ جدید مرسدس بنز را از 571 به 638 اسب بخار افزایش داده و گشتاور این اتومبیل کوپه نیز از 650 به 710 نیوتن متر رسیده است .


شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت این سوپر اتومبیل به 3.7 رسیده و از 0 تا 200 کیلومتر در ساعت به 10.5 ثانیه کاهش یافته است و حتی حداکثر سرعت آن با وجود محدود کننده های الکترونیکی بیش از 330 کیلومتر در ساعت اعلام شده است .


البته این امر تنها با افزایش قدرت نرم افزاری این خودرو که مجهز به کیت پرقدرت MKB مجهز شده امکان پذیر شده است و این در حالی است که تیونینگ کار MKB برنامه تغییرات سخت افزاری را در برنامه آینده خود دارد . ضمن اینکه اتومبیل MKB P640 علاوه بر برخورداری از تاییدیه TUV آلمان و سازگاری با استاندارد آلایندگی یورو 5 تحت پوشش کامل ضمانت کمپانی MKB نیز قرار دارد .!




 


نظرات 1 + ارسال نظر
یه دووست یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ

وبلاگت
دیوانه کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد