Sina-Mechanic

بزرگترین مرجع مقالات و اخبار روز مکانیک خودرو

Sina-Mechanic

بزرگترین مرجع مقالات و اخبار روز مکانیک خودرو

پیش فروش 144 پورشه قاچاق در ایران!

پیش فروش 144 پورشه قاچاق در ایران!


رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به جرائم پرونده‌های قاچاق در سال گذشته، بیان کرد: بیش از 480 میلیارد تومان جریمه پرونده‌های اقتصادی و ارزی سال گذشته است.


قانون- رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ارز، طلا و خودرو سردمداران قاچاق در کشور به حساب می‌آیند.

به گزارش ایسنا، فداحسین مالکی اظهار کرد:‌ پرونده واردات خودروی پورشه از جزیره ابوموسی توسط یک فرد و با کارت بازرگانی افراد متعدد جزو بزرگترین پرونده‌های قاچاق به حساب می‌آید.

وی تصریح کرد: ۱۴۴ خودرو با ارز دولتی به کشور وارد شده که با آن‌ برخورد شد. واردات این خودروها در حالی است که با ارز دولتی وارد شده و بیشتر آن‌ها توسط فرد مذکور پیش فروش شده است.

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به جرائم پرونده‌های قاچاق در سال گذشته، بیان کرد: بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان جریمه پرونده‌های اقتصادی و ارزی سال گذشته است.

مالکی در پاسخ به این سوال که آیا قاچاق گندم به خارج از کشور صورت می گیرد گفت: به دلیل نوسانات قیمتی با کشورهای همسایه قاچاق برخی از محصولات که قیمت آن‌ها در کشور نسبت به کشورهای همسایه کمتر است صورت می‌گیرد که از این کالاها می‌توان به گندم و فرآورده‌های نفتی اشاره کرد.

وی بیان کرد: در گذشته روزانه سه میلیون لیتر سوخت از استان سیستان و بلوچستان قاچاق می‌شد که امروزه به شدت با آن برخورد می‌شود.

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اقدامات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به رسیدگی به پرونده‌های دریافت ارز دولتی که کالا وارد نکرده‌اند یا کالا را با قیمت بیش از قیمت مقرر به فروش می رسانند اشاره کرد.

مالکی در پایان بیان کرد:‌ تخصیص مبلغ دو میلیون تومان به هر فرد در استان‌های مرزی باعث کاهش قاچاق در استان‌های مرزی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد