Sina-Mechanic

بزرگترین مرجع مقالات و اخبار روز مکانیک خودرو

Sina-Mechanic

بزرگترین مرجع مقالات و اخبار روز مکانیک خودرو

خودروهایی که گران شدند

خودروهایی که گران شدند


با وجود افزایش ۶درصدی قیمت خودروهای داخلی طی ماه‌های اخیر، در اقدامی جدید قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا ۲ تا ۱۶میلیون تومان افزایش یافت، در حالی که سازمان حمایت خبری از افزایش دوباره قیمت‌ها اعلام نکرده است.



به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، در ابلاغیه جدید گروه سایپا به نمایندگی‌های فروش این شرکت، پراید به عنوان پرتیراژترین خودروی سایپا با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی همراه شده به طوری که قیمت هر دستگاه سایپا ۱۱۱ مدل SL که قبلاً ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسید به ۱۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان رسیده و قیمت نوع SX این خودرو نیز از ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان افزایش یافته است.

همچنین قیمت هر دستگاه سایپا ۱۳۱ مدل SL با فرمان معمولی و ایربگ با رشد ۲ میلیون تومانی، ۱۲ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و قیمت مدل SX این خودرو با کیسه هوا ۱۲ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان تعیین شده است.

نمایندگی‌های سایپا هر دستگاه سایپا ۱۳۲ مدل SX را ۱۲ میلیون و ۶۰ هزار تومان و مدل SL این خودرو با ایربگ را ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه می‌کنند. قیمت سایپا ۱۳۲ مدل SX با ایربگ نیز ۱۲ میلیون و ۳۰۰هزار تومان تعیین شده است.

در عین حال، هر دستگاه تیبا با رشد قیمت حدود ۳ میلیون تومانی، ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود که قبلاً قیمت این خودرو ۱۲ میلیون و ۸۵۸ هزار تومان بوده است.

* افزایش قیمت ۷ میلیون تومانی مگان

قیمت محصولات پارس خودرو نیز به عنوان شرکت زیرمجموعه گروه سایپا با افزایش ۴ تا ۱۶ میلیون تومانی همراه بشده به طوری که هر دستگاه مگان با افزایش حدود ۷ میلیون تومانی، به قیمت ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود. قیمت این خودرو قبلاً ۳۷ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان بود.

همچنین قیمت هر دستگاه تندر ۹۰ پارس خودرو با رشد ۴ میلیون تومانی از ۱۷ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان به ۲۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسیده است.

هر دستگاه ماکسیما آپشن‌دار دنده اتوماتیک نیز به قیمت ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که قبلاً قیمتی معادل ۵۸ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان داشته است.

به گزارش فارس، در قیمت‌گذاری جدید محصولات پارس خودرو قیمت هر دستگاه پیکاب دو کابین از ۴۲ میلیون تومان به ۵۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان افزایش یافته است.

قیمت تیانا نیز با رشد ۷.۵ میلیون تومانی همراه است به طوری که هر دستگاه از این خودرو ۸۵ میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود در حالی که قیمت قبلی آن ۸۰ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان بوده است.

قیمت مورانو نیز با رشد ۱۶ میلیون تومانی از ۱۱۱ میلیون تومان به ۱۲۷ میلیون تومان رسیده است.

در مورد محصولات ایران خودرو نیز باید گفت که تا این لحظه قیمت‌های جدید به نمایندگی‌های فروش این شرکت ابلاغ نشده اما قیمت پژو پارس اخیراً از ۲۰ میلیون و ۴۸۱ هزار تومان به ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش فارس، پیش از این شرکت مدیران خودرو نیز از تاریخ ۱۳ مهر ماه قیمت محصولات خود را برای چهارمین بار طی کمتر از یک سال افزایش داده بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد